Jake Paul vs Ben Askren Was Rigged? Leafy, James Charles, David Dobrik, Pete Davidson

Leave a Like if you enjoyed the video!
Subscribe to stay updated with news! ► bit.ly/SubtoScarce

Follow my Instagram! scarce
Follow me on Twitter! JohnScarce

Atsisiųsti

Peržiūros
661,605

Komentarai

  • why is the word sexual being blurred and bleeped?????????? I am confusion.

    Peter LewisPeter LewisPrieš dieną
  • You dont even know if you have cte until you’re dead

    Halim HabibzadHalim HabibzadPrieš dieną
  • Leafy sucks

    Red SoloRed SoloPrieš 2 dienas
  • Don't know if you ever saw Ben askren in UFC before masvidal. Dude can take a lunch, not so much the knee😂

    Joseph ObrienJoseph ObrienPrieš 2 dienas
  • Fake fight got them some real money

    Joseph ObrienJoseph ObrienPrieš 2 dienas
  • How can you have brain damage without brain

    Leon KekićLeon KekićPrieš 3 dienas
  • Jesus jake looks so much worse then he did a year ago

    Kristjan Þór KristjánssonKristjan Þór KristjánssonPrieš 3 dienas
  • You sound like Conner from cyberlife

    H2Otoonz WazgoodH2Otoonz WazgoodPrieš 3 dienas
  • Fuck censorship

    Dogecoin GeniusDogecoin GeniusPrieš 3 dienas
  • I don’t think he has a brain

    FlakeFlakePrieš 3 dienas
  • Jake Paul has brain damage where’s the new news

    Obi-Wan KenobiObi-Wan KenobiPrieš 3 dienas
  • I feel like I get CTE just looking at Jake Paul

    KRS StudiosKRS StudiosPrieš 3 dienas
  • Chris Jericho mad because he never made that much on a fake fight.

    Nick MannNick MannPrieš 3 dienas
  • Kreek on scarce channel ?

    ㄒ乇卂ㄒ乇卂Prieš 3 dienas
  • I think he didnt get brain damage from the boxing

    lukadjlukadjPrieš 4 dienas
  • we all knew jake paul had brain damage

    dujsuhannsnsnadujsuhannsnsnaPrieš 4 dienas
  • rip Leafy:(

    DavidDavidPrieš 4 dienas
  • NEVER LIKED JAKE PAUL

    Wilhelm GreyHeartWilhelm GreyHeartPrieš 4 dienas
  • How the fuck do you accuse someone of sexual assault when you where just about to have a threesome, people's logic these days totally blows me out of my fucking mind

    SHAÐŶ XSHAÐŶ XPrieš 4 dienas
    • Fr

      ㄒ乇卂ㄒ乇卂Prieš 3 dienas
  • Mah boi Zealand

    AldiMAldiMPrieš 4 dienas
  • Didn't like leafy before but now I like him and would like to see him come back, weird

    PiloticPiloticPrieš 4 dienas
  • Bruh jake, you’re already braindead, cant lose more braincells if you aint got any.

    max brickermax brickerPrieš 5 dienų
  • When being a loser earns you money

    King CreedoKing CreedoPrieš 5 dienų
  • No fucking shit it was rigged 😐 any other fight they wouldn’t have ended it after he got back up. Like what the fuck?

    Youngcabbage1Youngcabbage1Prieš 5 dienų
  • Interesting how you don’t talk more severely about the disgusting thing James Charles has done...not in the same fashion as EDP

    agent2800agent2800Prieš 5 dienų
  • so Dom's gonna donate money to try and hide the fact that he did sum messed up stuff lmao

    DreamzDreamzPrieš 5 dienų
  • We didn't need a brain scanner to tell that Jake had brain problems.

    Ezkro LynxEzkro LynxPrieš 5 dienų
  • He went from famous LTclubr to Disney star to F-Boy to a boxer.

    Joshua ValdezJoshua ValdezPrieš 5 dienų
  • James make me wanna 🤮

    I Have A Laser GunI Have A Laser GunPrieš 5 dienų
  • Ben Askren can take a punch yet a guy whos a youtuber a amateur floor the guy. the fight was rigged

    J o n a t h a nJ o n a t h a nPrieš 5 dienų
  • That all makes sense jake it all make sense...

    HopeassHopeassPrieš 6 dienų
  • So wait dom had a month or so to respond and thats a problem while the girl had 3 fucking years.... Umm women logic

    Vasil KraevVasil KraevPrieš 6 dienų
  • Bro, the thumbnail... that has to be one of the UGLIEST haircuts I have EVER seen! Shit looks like a New York City Rat Toopay

    Lansing JPLansing JPPrieš 6 dienų
  • Even if it wasn't rigged Ben Askren isn't a boxer. I would love to see them box boxers or fight these people in their fields. Ben Askren has been known to have weak hands but grappling and wrestling are different.

    Unchained WingsUnchained WingsPrieš 6 dienų
  • I thought cte can only be diagnosed by taking slices of the brain out after death, so Jake Paul is acting once again

    K BK BPrieš 6 dienų
  • SO CAP

    _JR__JR_Prieš 6 dienų
  • 4:25 he didn’t even get knocked down he just fell down and was about to get up. The reef called it to early

    Pancake PotatoPancake PotatoPrieš 6 dienų
  • Let's be real, Jake's had mild CTE since birth

    EYUREYURPrieš 6 dienų
    • Major*

      makayla farleymakayla farleyPrieš 4 dienas
  • Bruh Jake had brain damage waaaaay before any "boxing" fight

    Straight white male and PROUDStraight white male and PROUDPrieš 6 dienų
  • Since when is Jake Paul having brain damage news? i thought this was well known

    BendaBendaPrieš 6 dienų
  • Dom looks very predatory,okay u donate and that's supposed to fix everything! ?

    User UserUser UserPrieš 6 dienų
  • YES! good on u morphe!

    User UserUser UserPrieš 6 dienų
  • Oh no i watched it live and i dont remember it being censored lol but i dont remember the question either lmao

    Ben Boy RDBen Boy RDPrieš 7 dienų
  • Steroids maybe. Also leafy could just make a new account couldn't he?

    Truth ShroomTruth ShroomPrieš 7 dienų
  • I thought jake had brain damage since day 1

    Brody BBrody BPrieš 7 dienų
  • Jake don't worry about brain damage you can't get lower than 0

    Squid-BoySquid-BoyPrieš 7 dienų
  • #bringbackleafy

    kidmakesshittycontentkidmakesshittycontentPrieš 7 dienų
  • block chain media will make fb, youtube, and twitter their lil bitch.

    matt lebretonmatt lebretonPrieš 7 dienų
  • Every one of his fights was rigged

    j Burtj BurtPrieš 7 dienų
  • It’s was censored in the rebroadcast. It went out live

    Victor WaggVictor WaggPrieš 7 dienų
  • He was letting kid have the spotlight , he doesn’t care

    Dr KrazzyDr KrazzyPrieš 7 dienų
  • He’s always had brain damage

    I think I KnowI think I KnowPrieš 7 dienų
  • To be honest jake Paul already has brain damage

    Cgl_AspectCgl_AspectPrieš 7 dienų
  • Lmao 😂 “rigged”... When has Ben Askren ever thrown a correct punch!?!?!?? If by “rigged”, you mean Jake Paul hand picked a 40+ year old man that had a hip replacement and never learned how to strike while still being an amazing wrestler technician in MMA, then sure, it was “rigged”... 🥴

    TooManyChoices1TooManyChoices1Prieš 8 dienų
  • Leafy needs to move to Florida or Texas.

    Common SenceCommon SencePrieš 8 dienų
  • It's the truth though. Jake Paul has brain damage, although not from boxing, it's just the way it is.

    Jabber WockJabber WockPrieš 8 dienų
  • He’s going to use that to get out of the shit he’s in now .

    Derrick AllenDerrick AllenPrieš 8 dienų
  • Jake Paul had CTE before he started fighting

    Layhton MedicinecrowLayhton MedicinecrowPrieš 8 dienų
  • He is just naturally dumb

    Pyro SphynxPyro SphynxPrieš 9 dienų
  • Fight was totally rigged. I think the reff stopped it early.

    Ebay AccountEbay AccountPrieš 9 dienų
  • Wasn’t rigged he just didn’t care he wanted his paycheck

    SoundlessSoundlessPrieš 9 dienų
  • This shit is fake you can tell threw the fight

    MMj Coop's VlogsMMj Coop's VlogsPrieš 9 dienų
  • he had brain damage before the boxing

    goodyboygaminggoodyboygamingPrieš 9 dienų
  • Maybe but his next fight will be easy to tell and if his brother beats floyd mayweather it was rigged

    I will be ANIME KINGI will be ANIME KINGPrieš 9 dienų
  • How tf does Jake and Logen even have a platform 🤦‍♂️

    Dragon MeatloafDragon MeatloafPrieš 9 dienų
  • the fight was real you don't know about it lmof your just a kid from highschool go do some homwork

    Aqbal AhmaddiAqbal AhmaddiPrieš 9 dienų
  • What ufc fighter doesn’t have EARLY signs of CTE.?

    David McNeilDavid McNeilPrieš 9 dienų
  • Fun fact:jake paul fought on my birthday Just a fact I'm not really a fan of the guy

    Kyle danger kingKyle danger kingPrieš 9 dienų
  • I hate jakes voice

    MelvinMelvinPrieš 9 dienų
  • I love watching Scarce's videos even though I don't know what the hell is going on.

    Mo' Ami'Mo' Ami'Prieš 9 dienų
  • CTE only shows up during an autopsy. Liar! Askren was rigged. Askren looked like a gallon of Vanilla Ice cream. Never got a scratch or, an injury. Didn't even show up to fight.

    A. JoeA. JoePrieš 9 dienų
  • 6:22 compared to paying for a shitty fight Alex should spend the rest of his life reflecting on his poor decisions...

    Suad678Suad678Prieš 10 dienų
  • Pretty sure Jake Paul had brain damage before he started boxing.....

    MouseRatMouseRatPrieš 10 dienų
  • We’ll fight sim real fighters and quit picking ur fights p.s ur fans r fake as you

    Chacha AndersonChacha AndersonPrieš 10 dienų
  • Gay Charles

    Scott CuthillScott CuthillPrieš 10 dienų
  • Ben Askren threw harder then ibuypower in csgo LMAO

    Matthew BoehmeMatthew BoehmePrieš 10 dienų
  • Leafy: insults pokimain all her online boyfriends: and i took that personally

    JamaalJamaalPrieš 10 dienų
  • They're all rigged, even the Connor Mayweather fight was rigged. Do you really think these fighters who make millions per minute in each round will knock each other out round one lol. I saw the dumb low iq sheep going crazy over the Connor Mayweather fight, buying into all the promotion which was like a circus show lol. It was so embarrassing to acknowledge, you morons actually bought into that like it was a real fight lol. That was the biggest set up ever!, they made hundreds of millions each, why would they try to knock each other out in the first round. They talk behind the cameras on how the fight will go out. They build the fight up and meat heads around the world bought into it like it was real, like when Connor got on stage and gave Mayweather a nuggie lol.. yeah.. this is a real fight haha. You all deserve to be taken for idiots for being so stupid. Mayweather vs Logon Paul.. yeah.. that's a real fight.. yeah, they definitely ain't talking about it will go down to make the most money each because Mayweather seems to not be able to knock anyone out first round from any other sport.. or LTclub.. So Mayweather is just a shiite fighter, ok. But look at everyone today, iq's have dropped dramatically as now it's all about thots, streaming, pornhub, posing on instragram, tiktok, clout, Takashi 69, WAP, being closet pedos then deny it.. people today are easy to play because a lot of people have become regressive in human intelligence. What next, scarce vs tyson, don't laugh because if they market it right and the media play it right 99% of the same morons who believe these other circus fights would 100% buy into tyson vs scarce as a 100% legit fight even if it went the distance.

    smilelysmilelyPrieš 10 dienų
  • I feel so had for such kart. First he loses Carson, and now he loses James!?? Damn.

    SCARECROW27rSCARECROW27rPrieš 10 dienų
  • I feel so had for such kart. First he loses Carson, and now he loses James!?? Damn.

    SCARECROW27rSCARECROW27rPrieš 10 dienų
  • It’s obvious it was rigged. If this dude already us CTE it wasn’t from boxing.

    Sam GardnerSam GardnerPrieš 10 dienų
  • Pete Davidson looks like Logic

    XmanXmanPrieš 10 dienų
  • saying you have CTE to show that you're putting you mental health on the line is dumb. if you dont want CTE early, then dont hard spar. Most fighters dont recement hard sparing. Its where most of your brain damage comes from. Save the damage for the ring.

    Pharaoh GamingPharaoh GamingPrieš 10 dienų
  • i hate jake but holy shit, how is he winning these never mind

    axel peoneaxel peonePrieš 11 dienų
  • For those that have ears let them hear our father God is coming back with his son Jesus that died on the cross years back and I’m not going to force you to worship but just know that Jesus will love you till the days John 3:15 ►

    Josiah G,Josiah G,Prieš 11 dienų
  • What’s funny is some of these teen girls that got mad at doms apology praises Logan pauls

    RAVRICK NationRAVRICK NationPrieš 11 dienų
  • someone answer this question if what durte dom is saying is true she did give consent im assuming she regretted it afterwards even though she gave consent but regreted it after words is that considered sexuel assult

    John malkowskiJohn malkowskiPrieš 11 dienų
  • either way if some people have falsey accused james he still did talk to minors

    John malkowskiJohn malkowskiPrieš 11 dienų
  • ok i kinda laughed when a wwe fighter said the jake paul fight was rigged when wwe is fake as fuck lol

    John malkowskiJohn malkowskiPrieš 11 dienų
  • bro cte can only be diagnosed after death this dude trippin lol

    BurialBurialPrieš 11 dienų
  • Social media really beating a dead horse with the leafy bans lol

    ivory GWivory GWPrieš 11 dienų
  • So wait a second, Jake Paul is just realizing now that he has brain damage? I could of saved him the brain scan and told him 10 years ago.

    jayrodathomejayrodathomePrieš 11 dienų
  • he doesnt have brain damage because of boxing he just has brain damage

    Lirik MoanLirik MoanPrieš 11 dienų
  • cant wait for snl im sure they will do a skit or something about the fight

    john brayjohn brayPrieš 11 dienų
  • cant wait for snl im sure they will do a skit or something about the fight

    john brayjohn brayPrieš 11 dienų
  • Im only here for leafy

    ShrimpuxxShrimpuxxPrieš 11 dienų
  • Yeah I really I would not care to fight a man how has a brain size of a peanut

    Josh BehrJosh BehrPrieš 11 dienų
  • I'm sure Jake Paul already had brain damage before boxing. Just look at how he acts.

    DanDanPrieš 11 dienų
  • His brain is on the line???....ha, ha,ha omg you have to have one to damage it you frikkin poser! The whole event was rigged as hell

    Terry arthurTerry arthurPrieš 11 dienų
  • The only thing i get from this video is yoi don't watch boxing or mma u seem like someone who thinks WWE is real bruh

    F Aye GF Aye GPrieš 12 dienų